COMP-SYS KFT

A Comp-Sys Kft alapfilozófiája, hogy a Magyarországon tevékenykedő szervezetek részére, hatékony, megfizethető, hosszútávon korszerű, illetve a cég és a technológiai fejlődést követő, az ügyfelek specialitásának megfelelő, rugalmasan fejleszthető, -szükség esetén- komplex informatikai szolgáltatásokat megoldásokat nyújtson.

Megoldásaink egy szervezet minden területét lefedik, az alaptevékenység ügyvitelétől, irányításától kezdve, -legyen az gyártó-szerelő típusú termelés, raktározás, kereskedelem, nyomdai kiadás, rendezvényszervezés- a könyvelésen, a bérügyvitelen keresztül a számlázásig, a vezetői információk nyújtásáig.

Megoldásaink modulonként, illetve komplex rendszerként is telepíthetők, használhatók.

A Comp-Sys Kft szakemberei a legkorszerűbb megoldásokat alkalmazzák mind a fejlesztés, mind az ügyfélszolgálati feladatok ellátása területén.

Programjaink az aktuális jogszabályi előírások szerint működnek és az adott cég specialitásaira adaptálhatók.

Az egyes modulok jól illeszthetők egyéb üzemelő rendszerekhez legyen az egy speciális rendszer, vagy SAP. Programjain adatszolgáltatási kapcsolatai széleskörűek mind tartalmukat tekintve, -APEH, TB, bankok- mind formájukat tekintve, -floppylemezes file, fax, sms, lista, stb..

A Comp-Sys Kft jelmondata:

A Jövőbe mutató megoldás…

Ennek megvalósítását segíti az általunk és ügyfeleink által is elismertnek tartott rugalmasság és gyorsaság.

Cégtörténet

1989                    megalakul a Comp-Sys Gmk, alapvetően az általa kifejlesztett Bérügyviteli programrendszer forgalmazására, fejlesztésére, ügyfélszolgálatára. Tulajdonosok magyar magánszemélyek aki a fejlesztésben is részt vettek.

1992                    több termék is elkészül, Áruforgalmi rendszer, könyvelési rendszerek. Növekszik az ügyfélszám, alkalmazottakkal bővül a cég.

1998                    a cég fejlesztési koncepciója elkészül. Célkitűzés egy komplex informatikai megoldás kidolgozása, amely párosul egy technológia váltással. A meglévő rendszerek Windows/SQL elkezdődik. Bővül a cég tulajdonosi köre, alkalmazotti létszáma. Az új tulajdonosok piacot és termékeket hoznak a cégbe.

2000          csatlakozás a Microsoft Áttérés programjához, elkezdődik az első grafikus rendszerek fejlesztése. Új telephelyre költözik a cég, ahol a megváltozott szolgáltatási követelményeknek megfelelő informatikai, távközlési feltételek biztosítottak.

2001          elkészül az Anyag rendszer Windows/SQL verziója, az első telepítések megtörténnek. Elkezdődik az Internetes rendszerek fejlesztése.

2003          üzemel a több modulból álló Integrált grafikus rendszer. A cég árbevételének már jelentős részét az új technológiából adódó fejlesztések és szolgáltatások adják.



Vissza